Khamis, 25 Oktober 2012

Selamat Menyambut Aidiladha

Selamat Hari Raya Korban.. Aku ucapkan pada semua yang beragama islam.. walau tak berapa nak rasa meriahnya.. ialah mungkin kerana tak de puasa kot.. tapi raya tetap raya.. dengan cuti dan suasana balik kampungnya.. Cuma tahun ni aku tak ambil cuti.. ini pon dinamakan pengorbanan.. err bukan cuti dah abis ke?.. mengungkit ler tu.. tak baik sungguh aku ni..
Aku tak kisah ler.. sebab aku telah menerima hakikat, duduk di kaunter ni, salah satunya yang terpaksa dikorbankan adalah cuti pada musim perayaan.. tak pelah.. bukannya lama pon.. Bagus jugak, aku boleh simpan cuti utk GCR.. hehehe. Apa-apa pon aku rindu pada suasana ni.. bunga api, lagu raya...  bercakap pasal lagu raya..tak de pulak orang buat lagu tentang raya aidiladhakan? rindunya.. tapi rasanya kerinduan itu akan terubat bila mendengar takbir yang akan aku nikmati selama 3 hari.. Oh ! ya.. aku sertakan gambar lampu lap lip masa sambut raya Aidilfitri..  ada jugak orang yang berminat nak pasang lampu lap lip kat kaunter aku ni.. aku pon tak terpikiq.. tapi aku ikut aje.. saya suka.. saya suka.. sebab lawa !



Cantik kan.. meriah jugak untuk kaunter comel ni


Tiada ulasan:

Catat Ulasan