Rabu, 24 Oktober 2012

Aku rindu pada dia....


Ini adalah suatu kenangan lama.. dah 8 bulan berlalu..  tetiba bila belek-belek gambar aku teringat pada kisah ini.. suasana masa aku kat kaunter lama.. tetiba datang rindu pulak.. kaunter lama yang luas dan lapang..  yang tinggal kini hanyalah kenangan.. sekarang dah roboh.. tak tahu aku kawasan kaunter aku tu akan dijadikan apa.. dulu masa aku tanya pada kontraktor.. dia jawab.. lu punya kaunter tatak roboh tapi wa akan letak tangga.. macammana tu.. tak paham aku! Sekarang ni bila diperhatikan.. kaunter aku memang dah tak ada.. dah roboh.. apa da...



Pintu masuk ke kaunter

Port paling aku suka....

Mesin cashier yang jauh giler... sebenarnya bagus sebab boleh bersenam sedikit.. hehehe

Ada TV LCD yang besar untuk ditonton oleh tetamu aku ! kat mana lah sekarang tv tu????

Pemandangan pintu kaunter.. nampak tak jalannya dah ditutup?



Salah satu lagi port aku... hehehe.. tak bleh citer apa fungsi komputer ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan